Home Forums Algemeen Ervaringen met Bibliotheek in Collections?

2 reacties, 2 voices Last updated by Colinda 2 weken geleden
  • Colinda
    Bijdrager
    @c-vandermolen

Wie gebruikt er in Axiell Collections de Bibliotheek-database? (dus ook als je voornamelijk Museum gebruikt)

Ik ben ge├»nteresseerd in wat je vindt van de Bibliotheekmodule in Collections. Ook zou ik het erg interessant vinden hoe het uitlenen van boeken gaat bij jullie, en eventueel zaken zoals rappels, bestelbeheer en tijdschriftenbeheer. Ik zou het heel erg waarderen om je ervaringen te horen, mag ook via telefoon of Teams. Mail me op c.vandermolen(apestaartje)natuurmonumenten.nl, of je kan natuurlijk ook in dit forum antwoorden ­čÖé Bedankt!

Soetkin Vanhauwaert
    Sleutelbeheerder
    @soetkin

Dag Colinda,

Bij KU Leuven gebruiken we de bibliotheek-module wel, maar enkel als aanvulling op onze museum-module, en dus in erg beperkte mate. Ik vind de bibliotheek-module niet erg handig, maar wel voldoende om onze objectrecords (in beperkte mate) te stofferen. Onze handbibliotheek van de dienst is ook niet raadpleegbaar, dus uitlenen en zo is vanuit onze dienst niet aan de orde.

Ben je op zoek naar iets specifiek van ervaringen?

Groetjes,
    Soetkin

Colinda
    Bijdrager
    @c-vandermolen

Dag Soetkin,

Het gaat bij ons inderdaad om het kunnen uitlenen van boeken en het beheren van de lenersadministratie. Ik ben ge├»nteresseerd in Collections maar heb nog geen installatie werkend gezien bij een (speciale) bibliotheek. Ik was op zoek naar ervaringen, bedankt voor je antwoord! ­čÖé Als je nog iemand kent die in Collections een (speciale) bibliotheek beheert dan houd ik me graag aanbevolen.

Groetjes,

Colinda

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.